Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική Ανάλυση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική Ανάλυση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of the Marketing Plan for the Sustainable Tourism Development of the Municipality of Xanthi through Alternative Tourism. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Χατζογλίδου, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Όσο ο τουρισμός αναπτύσσεται και επηρεάζει με καθοριστικό τρόπο τις τοπικές οικονομίες και κοινωνικές, τόσο η ανάγκη ύπαρξης δράσεων και ενεργειών στρατηγικού σχεδιασμού από τοπικούς φορείς εντείνεται και επιτάσσεται η συμβολή τους για την αναβάθμιση και την ενδυνάμωση της τοπικής τουριστικής αγοράς. Ο Δήμος Ξάνθης ως φορέας τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ βαθμού μπορεί και έχει στις αρμοδιότητες του, τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic marketing planning in tourism : regional unit of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη μας το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη ενός τόπου αποφασίσαμε στην παρούσα εργασία να ασχοληθούμε με το σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας της Κρήτης. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει κάθε τουριστικός προορισμός καθιστούν το τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ ως ένα κρίσιμο εργαλείο για την προβολή και ανάδ...