Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικές ανάγνωσης Reading strategies
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A COMPARATIVE STUDY IN THE FIFTH GRADE OF A STATE PRIMARY SCHOOL: CONVENTIONAL VERSUS ELECTRONIC STORY-BASED FRAMEWORK. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΝΤΑΤΣΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present study focuses on the exploitation of electronic storybooks as tools that can achieve higher motivational patterns and develop effective reading strategies in fifth grade, primary education learners. To this end, learners of two classes of the fifth grade of a state primary school in Ipiros, Greece, were the participants of the current study. This study can be defined as comparative si...