Κριτήρια αναζήτησης: Σοβαρά παιχνίδια
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σοβαρά παιχνίδια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design of an educational game using the Godot game engine [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: Ρουβάς, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Πληροφορική (ΠΛΗ) Περίληψη (Abstract): Η Τεχνολογία αποτελεί βασικό όχημα της μετάβασης από τον 20ο στον 21ο αιώνα, καθώς και κύριο μοχλό αναδιαμόρφωσης του εκπαιδευτικού τοπίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Η δυναμική της αναδείχθηκε εύγλωττα κατά την περίοδο της πανδημίας, τόσο στη σύγχρονη όσο και στην ασύγχρονη εκπαίδευση επαναβεβαιώνοντας εμφαντικά την αναγκαιότητα αλληλεπίδρασης στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, της πρόκλησης και δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A serious game for social skills training [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2021 [2021-05-16] Συγγραφέας: Παπαδιού, Φιλήμονας Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός σοβαρού παιχνιδιού για την εκπαίδευση κοινωνικών δεξιοτήτων. Οι οριζόντιες δεξιότητες «soft skills», σε αντίθεση με τις σκληρές δεξιότητες «hard skills» που περιγράφουν το σύνολο των τεχνικών ικανοτήτων ενός ατόμου, εφαρμόζονται ευρέως σε πολλά διαφορετικά επαγγέλματα και πεδία και περιγράφουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά που ενισχύουν τις αλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Audiovisual firing simulation of shooting in a 3D environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Δήμου, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία εντάσσεται σε ολοένα και περισσότερους τομείς και συνεισφέρει δραστικά στην ανάπτυξη τους. Για παράδειγμα στον τομέα της εκπαίδευσης έχουν δημιουργηθεί προγράμματα με σκοπό να εκπαιδεύσουν. Με τη συμβολή των τεχνολογικών μέσων όμως, όπως τα ψηφιακά βιντεοπαιχνίδια δημιουργήθηκαν νέες εφαρμογές, οι οποίες συνδυάζουν τη γνώση με την ψυχαγωγία. Σκοπός των εφαρμογών αυτών είναι να προσεγγ...