Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σίφνος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Waste management in island areas. Case study of Sifnos. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-05-2024
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Αποβλήτων (ΔΙΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων και στάσεων των κατοίκων της Σίφνου σχετικά με τη διαχείριση και την ανακύκλωση απορριμμάτων. Μέσω ενός ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η έρευνα εξετάζει τις τάσεις και τις στάσεις απέναντι στις πρακτικές διαχείρισης απορριμμάτων. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ισχυρή επίγνωση των περιβαλλοντικών ζητημάτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design and Development of an Interactive Tourism Platform [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-07-2020 [2020-07-18]
Λεμπέσης, Εμμανουήλ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Πληροφορική (ΠΛΗ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί ποικίλες πλατφόρμες προβολής και προώθησης τουριστικών προορισμών. Ζητούμενο αυτής της εργασίας είναι, να μελετηθεί πώς μπορεί μία τουριστική πλατφόρμα που δίνει έμφαση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι ο πολιτιστικός, περιπατητικός, ο γαστρονομικός ή ο θρησκευτικός, μέσω της οποίας δίνεται και η δυνατότητα κρατήσεων υπηρεσιών εναλλακτικού τουρισμού,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourist Marketing Plan of Sifnos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ζαμπέλης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελείται από πολυσύνθετες και ετερογενείς παραγόμενες υπηρεσίες που προορίζονται για την κάλυψη του ευρέως φάσματος καταναλωτικών τουριστικών αναγκών.
Το τουριστικό μάρκετινγκ θεωρείται απαραίτητο εργαλείο για την ορθολογική και τεκμηριωμένη προβολή των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών ενός προορισμού. Τα διαφορετικά τουριστικά χαρακτηριστικά της προσφοράς ερευνώνται με ...