Κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση προϊόντων
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση προϊόντων Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of product promotion through different communication channels. What are the special conditions that determine the way and ultimately the format of the optical communication message depending on the nature of the medium? [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν μία σειρά προκλήσεων, μεταξύ των οποίων τον υψηλό ανταγωνισμό και την αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, στις οποίες συνήθως ανταποκρίνονται μέσω ολοκληρωμένων στρατηγικών προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στο αγοραστικό κοινό. Οι δράσεις προώθησης προσαρμόζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, με στόχο να...