Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προώθηση προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic tourist destination marketing plan. Case study Kalamata [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Βακαλάκη, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκπόνηση μελέτης για τη σημερινή κατάσταση του
τουριστικού προορισμού της Καλαμάτας προκειμένου να καταρτιστεί ένα τουριστικό σχέδιο
μάρκετινγκ. Απώτερος στόχος είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής και η
ενίσχυση της εικόνας της Καλαμάτας ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός.
Μέσα από την εξέταση των σταδίων του σχεδίου μάρκετινγκ και εφαρμο...