Κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση προορισμού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση προορισμού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic tourist destination marketing plan. Case study Kalamata [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Βακαλάκη, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκπόνηση μελέτης για τη σημερινή κατάσταση του τουριστικού προορισμού της Καλαμάτας προκειμένου να καταρτιστεί ένα τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ. Απώτερος στόχος είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής και η ενίσχυση της εικόνας της Καλαμάτας ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός. Μέσα από την εξέταση των σταδίων του σχεδίου μάρκετινγκ και εφαρμο...