Κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προώθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural policy and the promotion of children’s books in Greece: State, Publishers, Authors [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΔΕΝΑΞΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το παιδικό βιβλίο είναι το πρώτο πολιτιστικό αγαθό με το οποίο έρχεται σ’ επαφή ο άνθρωπος. Παρόλα αυτά, λίγοι αντιλαμβάνονται το σημαντικό ρόλο που έχει στον πολιτισμό. Ο σκοπός αυτής της έρευνας λοιπόν, είναι να δείξει το μέγεθος της συμβολής του παιδικού βιβλίου στον πολιτισμό, και μέσω της πολιτιστικής πολιτικής που ασκείται στη χώρα μας, το βαθμό προώθησης του παιδικού βιβλίου στην Ελλάδα. Αρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of Social Media in the promotion of the tourism product [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΚΛΑΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΥΣΕΒΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των δυνητικών τουριστών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που δέχονται οι χρήστες τους από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για την διεκπεραίωση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής όσο και δευτερογενής ανάλυση. Επίσης, γίνεται διάκριση της εργασίας σε θεωρητικό και ερευν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A decision support responsive web tool for the automatic optimization of marketing campaigns' mix of promotion channels based on operational research linear programming algorithms [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Κούτρας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): One of the major responsibilities of the marketing department of a retail company is the decision upon the optimal mix in terms of channel, budget and quantity of advertisements for the promotion of a specific product. This dissertation examines how the marketing department can optimize this mix based on operational research algorithms and then describes how this is solved by the implementation ...