Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προσωπικότητα επωνυμίας και Brand personality
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CITY BRANDING. THE CASE OF THESSAOLIKI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-2016 [2016-9]
ΓΚΟΥΝΤΕΝΟΥΔΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αφορά τις ενέργειες branding που λαμβάνουν χώρα στην πόλης της Θεσσαλονίκης. Ακολουθώντας στο μεθοδολογικό επίπεδο ένα συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου και ανάλυσης (ερωτηματολόγια και ημι-δομημένες συνεντεύξεις αντίστοιχα) διερευνήθηκε αρχικά η brand personality της πόλης, όπως της αποδίδεται από τους επισκέπτες της και στη συνέχεια η brand identity της, όπως οι διά...