Κριτήρια αναζήτησης: Προσωπικότητα επωνυμίας και Brand personality
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προσωπικότητα επωνυμίας και Brand personality Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CITY BRANDING. THE CASE OF THESSAOLIKI [Αγγλική] Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΝΤΕΝΟΥΔΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αφορά τις ενέργειες branding που λαμβάνουν χώρα στην πόλης της Θεσσαλονίκης. Ακολουθώντας στο μεθοδολογικό επίπεδο ένα συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου και ανάλυσης (ερωτηματολόγια και ημι-δομημένες συνεντεύξεις αντίστοιχα) διερευνήθηκε αρχικά η brand personality της πόλης, όπως της αποδίδεται από τους επισκέπτες της και στη συνέχεια η brand identity της, όπως οι διά...