Κριτήρια αναζήτησης: ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ-CUSTOMER-CENTRIC APPROACH
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ-CUSTOMER-CENTRIC APPROACH Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MARKETING STRATEGIES IN GREEK BANKING SECTOR [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2021 [2021-09-05] Συγγραφέας: ΣΒΑΡΝΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια του τραπεζικού Μάρκετινγκ, επικεντρώνεται στη σύγχρονη εξέλιξη και επιλογή των τραπεζών, να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της αγοράς και να αναπτύξουν μία έντονη δράση στο τομέα της διαφήμισης και της προώθησης τους. Αναλυτικότερα, η παρούσα εργασία, ασχολείται με τις διάφορες στρατηγικές Μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί το τραπεζικό σύστημα, στο νέο, διεθνοποιημένο και ανταγωνιστ...