Κριτήρια αναζήτησης: Οργανισμός Μάρκετινγκ Προορισμού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Οργανισμός Μάρκετινγκ Προορισμού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of local government in the marketing of tourist destinations - Case study: Region of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-10-2018 [2018-10-06] Συγγραφέας: Πιλατάκης, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η κρίσιμη επίδραση του τουριστικού τομέα στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών έχει αναγνωριστεί, πλέον, τόσο θεωρητικά, όσο και έμπρακτα, από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), αλλά και τους λοιπούς φορείς άσκησης εθνικών ή υπερεθνικών πολιτικών. Οι Ο.Τ.Α., με τον θεσμικό τους ρόλο να έχει επεκταθεί στους τομείς της διαμόρφωσης, προβολής και προώθησης τουριστικών προορι...