Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οπτικός Σχεδιασμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Βελτίωση της Εμπειρίας Χρήστη (UX) μέσω ανασχεδιασμού: Μελέτη περίπτωσης της ιστοσελίδας του ΕΑΠ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Improving User Experience (UX) through redesign: A case study of the HOU website [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΛΗΔΑ ΛΟΞΟΥ-ΑΝΔΡΕΟΥ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η Εμπειρία Χρήστη (ΕΧ)(User experience – UX) αποτελεί σύνθετο θεωρητικό και πρακτικό ερευνητικό κλάδο. Πεδίο μελέτης του κλάδου της ΕΧ είναι τα συστήματα, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες και έχει ως στόχο την βέλτιστη (πιο ευχάριστη και πιο αποδοτική) αλληλεπίδραση του χρήστη με αυτά. Στην ΕΧ για διαδικτυακούς ιστότοπους μελετώνται ποικίλοι παράγοντες όπως η ευχρηστία και η προσβασιμότητα, λαμβάνοντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design of Website of the School of Applied Arts and Sustainable Design and Study of User Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΑΣΠΑΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα σε σχεδόν όλες τις πτυχές της σύγχρονης ζωής, ιδίως στον τομέα της εκπαίδευσης. Σήμερα, ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή όπου η εικόνα της πληροφορίας διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο. Η παρουσία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στο διαδίκτυο συμβάλλει στην προώθηση της οπτικής ταυτότητάς τους, προσφέροντας ένα εικονικό αντίκρισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
VISUAL COMMUNICATION AND SOCIAL MEDIA: THE IMPORTANCE OF VISUAL COMMUNICATION IN SOCIAL MEDIA. HOW AND TO WHAT EXTENT SOCIAL MEDIA INFUENCE MODERN VISUAL COMMUNICATION? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΑΡΓΥΡΩ ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι στενά συνυφασμένα με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η οπτική επικοινωνία είναι κυρίαρχη σε όλες τις πλατφόρμες ΜΚΔ. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι πλατφόρμες που χαρακτηρίζονται αμιγώς ως ΜΚΔ : Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn, Snapchat. Αρχικά θα εξεταστεί ο οπτικός σχεδιασμός και η οπτική σύνταξη των πλατφορμών για να παρουσιαστούν ο...