Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), Τουρισμός, Μάρκετινγκ, Προώθηση, Καταναλωτική Συμπεριφορά
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Social Media: The Modern Perception of Product Promotion in the Tourism Industry" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΠΗΔΙΑΚΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου (Web) κατά την τελευταία 30κονταετία, γέννησε μεταξύ άλλων και τον ψηφιακό κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media).
Η υψηλή δημοτικότητά τους και η ικανότητα επηρεασμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς, των αναγκών, του life style κλπ των χρηστών τους, δημιούργησε την ανάγκη της μελέτης τους μεταξύ άλλων, ως σύγχρονα εργαλεία προβολής και προώθησης των...