Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Web Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
To web 2.0 ως εργαλείο marketing για νέους επιχειρηματίες: Η περίπτωση των ελληνικών Startups [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2015 [2015-09-06]
ΚΑΚΟΥΛΑ, ΔΟΜΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the study is to examine which Web Marketing tools and practices are mostly used by Greek Startups and how they are adopted. For this purpose, 30 Greek Web Startups, that have received funding in the years 2013-2014, were investigated.
We performed a content analysis of their web presence (websites, blogs, Social Media) and interviewed the company owners.
In conclusion, Greek Star...