Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ways of a company's incorporation in the world of e- commerce.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Yιοθέτηση και ενσωμάτωση της στρατηγικής του ηλεκτρονικού εμπορίου για μια επιχείρηση. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΙΝΤΖΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): E-commerce is defined as the trading of goods and services among companies and individuals on the internet, and since its inception it has become a real source of profit for many companies. Ιt is applied on different types of market segments and can be conducted over computers, tablets and other devices. It’s the result of the technological development and can be seen as the digitization of the ph...