Κριτήρια αναζήτησης: Visitor
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Visitor Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μικέ, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum buildings as a means of communication and marketing tool in the international cultural field. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στις σημερινές βιομηχανικά ανεπτυγμένες και εύπορες κοινωνίες της «ύστερης νεωτερικότητας» παρατηρείται, κατά τις τελευταίες τρείς δεκαετίες, μία πρωτοφανής και συνεχώς επιταχυνόμενη ανάπτυξη των μουσείων από πλευράς τόσο του μουσείου ως θεσμού όσο και της κτηριακής του υποδομής. Η ποσοτική ανάπτυξη των μουσείων τα έχει μετατρέψει στα πιο περιζήτητα αντικείμενα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, χρησιμοπο...