Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
UGC / περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η διαχείριση της ξενοδοχειακής φήμης μέσω των αξιολογήσεων των πελατών σε πλατφόρμες που περιλαμβάνουν σχόλια καταναλωτών: Ο ρόλος των χαρακτηριστικών του κάθε επισκέπτη [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Makris, Anastasios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In an ever-growing online enviroment, where the longevity of successful bussines is mainly based on both the service quality and the positive reputation, user-generated content, featured in online review platforms, is considered of a vital meaning primal source of information. Every purchase of a product or a service is usually followed by a review or a comment depicting the customers’ level of sa...