Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourist development
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Plan: the case of Prefecture of Preveza [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κωλέτση, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο Νομός Πρέβεζας παρουσιάζει διαρκή τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία έτη με αρκετά μεγάλη αύξηση των τουριστών που την επισκέπτονται. Παρά ταύτα, υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια βελτίωσης τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την συλλογή πληροφοριών που θα οδηγήσουν στον σχηματισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic choices for underdeveloped tourism destinations: the case of lake Trichonida [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΦΩΤΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, ιδιαίτερα εντός της τελευταίας επταετίας. Εντούτοις, ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί «προνόμιο» συγκεκριμένων περιοχών, ενώ σε πολλές γεωγραφικές περιοχές της χώρας δεν υφίσταται τουριστική ανάπτυξη. Οι περιοχές αυτές στήριζαν την οικονομική τους ζωή και ανάπτυξη στην πρωτογενή παραγωγή, αλλα η κατάσ...