Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourist
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Wellness tourism in Greece. Case study of wellness resorts [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΣΚΟΥΜΠΗ, ΜΑΡΙΛΕΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός υγείας και ευεξίας αποτελεί μια ευρέως διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια εναλλακτική μορφή τουρισμού με συνεχώς αναπτυσσόμενους τομείς οι οποίοι μπορούν να αποφέρουν τεράστια κέρδη. Οι περισσότερες χώρες παγκοσμίως προσπαθούν να προσελκύσουν τουρίστες ευεξίας προβάλλοντας τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά τους και προσφέροντας όσο το δυνατόν γίνεται ποιοτικές υπηρεσίες. Στην Ελλάδα η υγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Tourism: Motivation, tourist decision and the case of Instagram. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζωζωνάκη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Σήμερα ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη δραστηριότητα. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της ανθρώπινης καθημερινότητας, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον τουρισμό στα πλαίσια των κινήτρων και της τουριστικής απόφασης για τη διενέργεια ενός ταξιδιού.
Σκοπός και στόχοι: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
FINANCIAL ANALYSIS CONCERNING THE NATIONAL AIRLINES OF MEDITERRANEAN COUNTRIES, WHICH ARE CONSIDERED TOURIST DESTINATIONS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Καρακώστας, Επαμεινώνδας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους οικονομικούς κλάδους καθώς συνεισφέρει το 10,4% του παγκόσμιου ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και δημιουργεί το 9,9% της παγκόσμιας απασχόλησης (W.T.&T.C., 2018). Η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού τις τελευταίες δεκαετίες οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη του αεροπορικού κλάδου, που κατέστησε δυνατή τη μαζική, γρήγορη και οικονομική μεταφορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μικέ, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Η Γιόγκα στον Τουρισμό Ευεξίας, Κίνητρα και Ανάγκες Τουριστών, Τάσεις και Προοπτικές στην Ελλάδα
MSc
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Πλιάκου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γιόγκα εξελίσσεται ταχύτατα σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Στην Ελλάδα η ανάπτυξή του βρίσκεται ακόμα στη φάση εισαγωγής, παρά το γεγονός ότι πραγματοποιούνται πληθώρα yoga retreats κυρίως από αλλοδαπούς διοργανωτές που όμως δεν απευθύνονται στο ελληνικό κοινό. Ωστόσο, αυτή η διαμορφούμενη τάση αλλά και η ενεργοποίηση των Ελλήνων ιδιοκτητών σχολών...