Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing Plan
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing Plan Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Planning - Tourism Business Marketing Plan [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αρώνης, Ιωάννης` Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι Μικρές, Μικρομεσαίες και Μεσαίες σε μέγεθος Τουριστικές Επιχειρήσεις (ΜΜΤΕ) αποτελούν τον πυρήνα του κυριότερου κλάδου της οικονομίας της Ελλάδας. Ως χώρα, γεωγραφικά και περιβαλλοντικά, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο πλήθος δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Αν και αρκετά επικερδής και έχοντας κερδίσει τον τίτλο της ‘’βαριάς βιομηχανίας’’ της χώρας, ο τουριστικό...