Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Destination Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Destination Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Destination image: The case of Pelion» [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ζευγουλά, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει το κατά πόσο η εικόνα που έχουν οι επισκέπτες για έναν προορισμό πριν από την επίσκεψη επηρεάζει άμεσα την εικόνα που σχηματίζουν επισκέπτες για έναν προορισμό κατά την επίσκεψη και το κατά πόσο επηρεάζει την αντιληπτή αξία, τη συνολική ικανοποίηση απο τις υπηρεσίες, την πρόθεση σύστασης του προορισμού σε άλλους και την πρόθεση να επισ...