Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Campaign
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Campaign Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of a Regenerative Tourism Marketing Campaign for Kos Island [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-9-2024 Συγγραφέας: ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ ΛΙΟΝΤΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια ισχυρή δύναμη στην παγκόσμια οικονομία, συμβάλλοντας σημαντικά στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την οικονομική ανάπτυξη και τη διεθνή κατανόηση. Ωστόσο, το παραδοσιακό τουριστικό μοντέλο, που χαρακτηρίζεται από μαζικά ταξίδια και την εστίασή του στη μεγιστοποίηση του αριθμού των επισκεπτών και των κερδών, έχει οδηγήσει σε μια σειρά αρνητικών επιπτώσεων τόσο στο περιβάλλον όσο ...