Κριτήρια αναζήτησης: Tourism, Tourist, Internet, Social Media, Covid-19, Tourist’s Influence
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism, Tourist, Internet, Social Media, Covid-19, Tourist’s Influence Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of the Internet and Social Media on the tourist preferences of Greeks in the midst of the pandemic of Covid-19 [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Μητσάνη, Γρηγορία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός εδώ και πάρα πολλά χρόνια αποτελεί βασική πηγή εισοδήματος για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων παγκοσμίως. Είναι ένα τομέας ο οποίος επηρεάζει όχι μόνο την οικονομία μιας περιοχής, αλλά και την ανάπτυξή της γενικότερα. Παράλληλα, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητά μας και έχουν επηρεάσει τον τουρισμό, ο οποίος πλέον εφαρμόζει την τεχνολογία στις λειτουρ...