Κριτήρια αναζήτησης: Toυριστικό μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Toυριστικό μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Younger generations and the future of tourism: Millennials, Generation Z and sustainable tourism development through alternative forms of tourism" [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Μελά, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος παγκοσμίως προσελκύοντας τη διεθνή επιστημονική έρευνα, σε όλους τους τομείς της οικονομίας συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού, πυλώνα της οικονομίας πολλών αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών. Μέχρι το 2020 προβλέπεται ότι περίπου 370 εκατ. νέοι θα ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με τη συνολική αξία ταξιδίων να υπολογίζεται στα 400 δις. δ...