Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Toυριστικό Προϊόν
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE ROLE OF DIGITAL MARKETING AND E-COMMERCE IN HOSPITALITY SECTOR. THE CASE STUDY OF MARBELLA COLLECTION. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΙΤΣΟΥ, ΑΡΕΤΗ- ΑΓΑΘΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός και τα ταξίδια στις μέρες μας για όλους τους ανθρώπους των αναπτυγμένων χωρών έχουν καταστεί πλέον τρόπος ζωής. Η ανάγκη για διακοπές ολιγοήμερες ή πολυήμερες, ομαδικές ή ατομικές είναι αδήριτη, επιτακτική και αδιαμφισβήτητη. Ο τουρισμός, πέραν του ότι είναι αναγκαίος για την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων , τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους, αποτελεί και μεγάλη πηγή εσόδων καθώς έχε...