Κριτήρια αναζήτησης: Toυριστικό Προϊόν
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Toυριστικό Προϊόν Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE ROLE OF DIGITAL MARKETING AND E-COMMERCE IN HOSPITALITY SECTOR. THE CASE STUDY OF MARBELLA COLLECTION. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΚΙΤΣΟΥ, ΑΡΕΤΗ- ΑΓΑΘΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός και τα ταξίδια στις μέρες μας για όλους τους ανθρώπους των αναπτυγμένων χωρών έχουν καταστεί πλέον τρόπος ζωής. Η ανάγκη για διακοπές ολιγοήμερες ή πολυήμερες, ομαδικές ή ατομικές είναι αδήριτη, επιτακτική και αδιαμφισβήτητη. Ο τουρισμός, πέραν του ότι είναι αναγκαίος για την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων , τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους, αποτελεί και μεγάλη πηγή εσόδων καθώς έχε...