Κριτήρια αναζήτησης: The Lovemarks Theory
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: The Lovemarks Theory Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδική απήχηση στις πολυτελείς μάρκες του κλάδου της μόδας υπό το πρίσμα της θεωρίας του lovemark [Ελληνική] Ημερομηνία: 9-9-2023 Συγγραφέας: ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΛΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The fashion industry is a big business that is worth $2.5 trillion. (The cases of the five brands using social media seem to take center stage in fashion brand advertising (Chanel, Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, and Louis Vuitton) – as determined by the Sprinklr Business Index (SBI®). Marketers must comprehend that organizations start by giving back to them and rewarding them with brand experiences...