Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
The Lovemarks Theory
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδική απήχηση στις πολυτελείς μάρκες του κλάδου της μόδας υπό το πρίσμα της θεωρίας του lovemark [Ελληνική]
Ημερομηνία:
9-9-2023
ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The fashion industry is a big business that is worth $2.5 trillion. (The cases of the five brands using social media seem to take center stage in fashion brand advertising (Chanel, Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, and Louis Vuitton) – as determined by the Sprinklr Business Index (SBI®). Marketers must comprehend that organizations start by giving back to them and rewarding them with brand experiences...