Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Technology Products
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διερεύνηση της επίδρασης των Ευφυών Προσωπικών Βοηθών στην αξιολόγηση της επωνυμίας και στις αγοραστικές προθέσεις των διαφορετικών γενών Ελλήνων καταναλωτών για προϊόντα τεχνολογίας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation explores the influence of Intelligent Personal Assistants (IPAs) on consumer behavior, using Social Presence Theory and the theoretical model of Youn and Cho as the foundation. It examines the impact of IPA humanized naming on the intention to accept recommendations via the intermediate effect of parasocial interaction. Additionally, the study aims to test the effect of intention ...