Κριτήρια αναζήτησης: TOURISM MARKETING PLAN
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TOURISM MARKETING PLAN Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN FOR THE MUNICIPALITY OF WEST MANI [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2016 [2016-09-25] Συγγραφέας: ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών ή επιθυμιών τους. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών είναι πολύ έντονος και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η υιοθέτηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός προορισμού μέσα από την υλοποίηση των στόχων μάρκε...