Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
TOURISM MARKETING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism marketing through internet and social media, the contribution of smartphones and virtual reality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΚΑΣΤΑΝΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει μετασχηματίσει όλο το μείγμα μάρκετινγκ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν όλο και σημαντικότερο ρόλο ως πηγές πληροφοριών για τους ταξιδιώτες με το website να είναι το κέντρο επικοινωνίας του μίγματος μάρκετινγκ ενώ ο ρόλος των smartphones είναι καταλυτικός αφού ο μέσος άνθρωπος το ελέγχει 150 φορές κατά μέσο όρο την ημέρα. Παράλληλα η εικονική πραγματικότητα προσφέρει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
LUXURY TOURISM IN THE TOURIST DESTINATION OF KEFALONIA. CURRENT SITUATION AND EMERGING PERSPECTIVES. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, ασχολείται με το τουριστικό φαινόμενο στον προορισμό της Κεφαλονιάς και εστιάζει στο είδος του τουρισμού πολυτελείας. Η αγορά πολυτελούς ταξιδιού είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα τη παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας αποφέροντας πολύ υψηλά κέρδη. Οι σύγχρονοι τουρίστες πολυτελείας αναζητούν μέσω εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων, ταξίδια με μοναδικότητα, εξατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN FOR THE MUNICIPALITY OF WEST MANI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2016 [2016-09-25]
ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών ή επιθυμιών τους. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών είναι πολύ έντονος και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η υιοθέτηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός προορισμού μέσα από την υλοποίηση των στόχων μάρκε...