Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tουριστικές επιχειρήσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism businesses staff management. The effect of internal marketing strategy on employee-management relationship quality in hotels. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΡΙΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΣΑΒΕΛΛ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διοίκησης προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη της στρατηγικής του εσωτερικού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε το εισαγωγικό σημείωμα με τις βασικές έννοιες γύρω από το υπό μελέτη θέμα. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική...
Ημερομηνία:
7-2004 [2004]
Τσίλια Σουλτάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Ημερομηνία:
5-2004 [2004]
Αντωνίου Αθηνά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι εργαζόµενοι και οι επιχειρηµατίες του Τουριστικού Τοµέα, λόγω της φύσης της δουλειάς τους, συχνά αντιµετωπίζουν σηµαντικές δυσκολίες όταν επιθυµούν να παρακολουθήσουν ένα τυπικό πρόγραµµα εκπαίδευσης / κατάρτισης. Αντικείµενο της παρούσας εργασίας είναι η κριτική αποτύπωση των δυνατοτήτων και των πλεονεκτηµάτων που προσφέρει η εφαρµογή της Εκπαίδευσης από Απόσταση στον Τουριστικό Τοµέα µε τη χρ...