Κριτήρια αναζήτησης: Supply Chain Management, Greek Wine Industry, Bavaria wine market, Negotiation Strategies
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Supply Chain Management, Greek Wine Industry, Bavaria wine market, Negotiation Strategies Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 20-01-2024 Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΛΛΑΔΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ΔΕΑ) Περίληψη (Abstract): This paper deals with the issue of commercial relations between Greek producers and the recipients of the Bavarian market. The perennial preference of Germans for the quality of Greek products has created a long-term trade in culinary products. Wine is one of the main products of these professions, as it has been a trademark of the Greeks since the archaic era. Producers, partners, intermediaries ...