Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Super Market Industry
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic drivers of customer loyalty and retention in the supermarket industry: The Customer Satisfaction Index as a Strategy Tool [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΡΗ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The objective of this thesis is to analyze the strategic drivers of the shopping experience in supermarket industry and to demonstrate the significance of implementation a Customer Satisfaction Index. By identifying the attributes which lead to high levels of customer satisfaction, a supermarket retailer can implement a customer-oriented strategy in order to improve the customer experience and ac...