Κριτήρια αναζήτησης: Strategic Tourism Marketing Plan
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Strategic Tourism Marketing Plan Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: strategic Plan & Sustainability:a comparative study national history museums [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΙΘΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία είναι ζωντανοί οργανισμοί και έργο τους η συλλογή, η συντήρηση και η παρουσίαση των αντικειμένων, που περιέχονται στις συλλογές τους. Τα μουσεία"γνωρίζουν" την ιστορία τους, επιδιώκουν τη προβολή τους και παράλληλα  βοηθούν την πολιτιστική,  οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ανάπτυξη του πολιτιστικού οργανισμού, της περιοχής, που βρίσκεται ο οργανισμός και κατ΄έπέκταση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Plan for the Prefecture of Florina [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπαϊραμίδου, Ερμιόνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία, έχει ως σκοπό την παρουσίαση της παρούσας εικόνας του Νομού Φλώρινας, ως τουριστικού προορισμού και την κατάστρωση ενός Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, με προοπτική την βιώσιμη και αειφορική τουριστική ανάπτυξη. Οι ραγδαίες εξελίξεις μέσω των νέων τεχνολογιών, οι προκλήσεις του ανταγωνισμού και η διαχείριση κρίσεων, που προκύπτουν από διάφορους αστάθμητους παράγοντ...