Κριτήρια αναζήτησης: Strategic Planning and Decisioning
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Strategic Planning and Decisioning Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Daimler’s Group new Strategic Plan that is intended to cease production of internal combustion engine SMART brand vehicles by 2020, to facilitate a smooth transition over to a pure Electric Vehicle brand [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Rountzas, Athanasios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Daimler Group is a German multinational automotive corporation and the current shareholder of the SMART car brand, which is forced to suspend production of all internal combustion engine vehicles, due to the adverse economic environment of the recent years. Daimler Group has taken a further step to the restructuring of the SMART brand, by establishing a global joint venture with the Chinese automo...