Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Strategic Marketing, Hotel Business, Tourism Development, Southern Sector of Athens
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
15-09-2020 [2020-09-15]
ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ, ΛΥΓΕΡΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το στρατηγικό μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο και απαραίτητο κομμάτι της τουριστικής διαδικασίας, τόσο σε επίπεδο χωρών και εθνικών οργανισμών προώθησης του τουρισμού, όσο και στο επίπεδο των τουριστικών επιχειρήσεων.
Αποτελεί δε ένα εξόχως ενδιαφέρον και πρωταρχικής σημασίας τμήμα της λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, εξαιτίας του υψηλού κόστους και του μακροπρόθεσμου χαρακτήρα της επ...