Κριτήρια αναζήτησης: Strategic Marketing, Hotel Business, Tourism Development, Southern Sector of Athens
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Strategic Marketing, Hotel Business, Tourism Development, Southern Sector of Athens Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 15-09-2020 [2020-09-15] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ, ΛΥΓΕΡΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το στρατηγικό μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο και απαραίτητο κομμάτι της τουριστικής διαδικασίας, τόσο σε επίπεδο χωρών και εθνικών οργανισμών προώθησης του τουρισμού, όσο και στο επίπεδο των τουριστικών επιχειρήσεων. Αποτελεί δε ένα εξόχως ενδιαφέρον και πρωταρχικής σημασίας τμήμα της λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, εξαιτίας του υψηλού κόστους και του μακροπρόθεσμου χαρακτήρα της επ...