Κριτήρια αναζήτησης: Sport Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Sport Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of Social Media in Sport Business [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this project is to examine the impact of social media in sport business and more specifically to investigate social media (Facebook, Twitter, Youtube, etc.) usage by sport fans in Greece.