Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Social media marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media on cultural tourism. Case study: Archaeological Museum of Ancient Olympia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαραλαμποπούλου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας
για πληθώρα ανθρώπων. Τα social media έχουν τεράστιο αντίκτυπο και στο τουρισμό καθώς
είναι τρόπος ζωής για πολλούς τουρίστες οι οποίοι μέσω αυτού επιθυμούν να μοιράζονται
νέες εμπειρίες, στιγμιότυπα από ταξίδια στο διαδίκτυο μέσω των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Βαρελά, Ασημίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών ...