Κριτήρια αναζήτησης: Social media, health intervention, marketing, advertising
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Social media, health intervention, marketing, advertising Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the last 20 years, social media has become a dominant platform In the last 20 years, social media has become a dominant platform for marketing and advertising, alongside traditional media such as radio, print, and television. Simultaneously, numerous marketing campaigns have been initiated to improve audience awareness and promote behavioral change, leading to better health outcomes.The rapid d...