Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Nation brand, πολιτιστικό marketing, πολιτιαστική διπλωματία, εξωτερική πολιτιστική πολιτική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Communication of Culture as a tool for building a national branding. Comparative approach of culture communication policy strategies between European countries [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Πολλές χώρες στην Ευρώπη αλλά και γενικά στον κόσμο, διαμορφώνουν την εθνική τους ταυτότητα στο διεθνές περιβάλλον με βάση το πολιτισμό τους. Φαίνεται από την ανάλυση των μελετών περιπτώσεων που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία,ότι η πολιτιστική προώθηση διαδραματίζει βασικό ρόλο στην εξωτερική πολιτική και αποτελεί ένα από τα κύρια μέσα διαμόρφωσης της εθνικής επωνυμίας μιας χώρας.Σκοπός της π...