Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
IoT, User Acceptance, Behavioral Intention to Use, UTAUT, Smart Wearables
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Factors influencing consumers’ intention to use Internet of Things (IoT) technology based solutions
MSc
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Νούλας, Σπύρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): As multipart IoT products are rapidly being developed globally, and since the successful implementation of IT technology strongly relies on users’ acceptance, it is vital to verify the fitting predictors of use acceptance and behavioral intention to use IoT solutions and products.
In this context, the current research aims at studying intention to adopt IoT technology based products and services....