Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
International
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The international and global strategic marketing approaches used by Greek export companies: The emerging of a hybrid structure that promotes economic efficiency over consumers of culturally diverse markets. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Georgakopoulou, Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Background :The purpose of this dissertation is to analyse the different techniques and strategies of international, on the one hand, and global marketing on the other, showing the efforts that Greek exporting companies are making, in order to efficiently and effectively promote their products, to culturally diverse consumers worldwide.
Methodology: The aforementioned analysis is achieved throug...