Κριτήρια αναζήτησης: Global Reporting Initiative G4 (GRI G4)
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Global Reporting Initiative G4 (GRI G4) Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Συγκριτική ανάλυση των πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελληνική Αγορά Τηλεπικοινωνιών [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Kontos, Vasileios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Social responsibility is the principle that companies as part of the society, they are responsible for their actions towards it. Being socially responsible it means that the organization must behave ethically and sensitive toward economic, cultural, social and environmental issues. Thus, societal marketing refers to all the practices that organizations employ to serve customers’ and organizati...