Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Generation Z, Consumer behaviour, Culture, Sustainability
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά της Γενιάς Z [Ελληνική]
Ημερομηνία:
25-9-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΟΔΗΜΙΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This analysis examines various aspects of consumer behavior, including the influence of cultural factors, social media, beliefs about green products, personal attitudes, and brand/product information. The findings reveal the complexity and diversity of consumer preferences, with cultural factors holding varying degrees of importance. While some respondents express a preference for buying green pro...