Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
GREEK MARKET
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
H στάση των καταναλωτών απέναντι στις στρατηγικές μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της ύφεσης: Εμπειρικά στοιχεία από την Ελλάδα. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-06-2015 [2015-06-02]
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): How financial crisis has influenced the behaviour of Greek consumer. and what was the impact on companies marketing starategies.