Κριτήρια αναζήτησης: EWOM
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: EWOM Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of electronic word of mouth through social media on consumer’s behavior. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Boukoni, Evanthia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The term ‘Electronic Word of Mouth’ is used to express any positive or negative statement of potential, actual or former customers, about a product or a service, which is available to the public via the Internet. Taking into consideration the fact that today social media are widely used, many consumers are asking for product details, information and reviews that have been posted on them, before th...