Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
EWOM
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of electronic word of mouth through social media on consumer’s behavior. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Boukoni, Evanthia
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The term ‘Electronic Word of Mouth’ is used to express any positive or negative statement of potential, actual or former customers, about a product or a service, which is available to the public via the Internet. Taking into consideration the fact that today social media are widely used, many consumers are asking for product details, information and reviews that have been posted on them, before th...