Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-marketing strategies
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα: Εφαρμογή Στρατηγικών Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στο τομέα του Τουρισμού
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-Business: Implementation of E-Marketing Strategies in Tourism Sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΜΗΤΑΛΑ, ΔΗΜΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The development of technology directly affects e-business which includes all the economic functions and actions of operating electronic media. E-marketing is depended on technology which is evolving and fast-changing. Also, Tourism is an information based industry, influenced and transformed by information and communication technologies. Simultaneously, Tourism continuously adapts digital trends a...