Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα: Εφαρμογή Στρατηγικών Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στο τομέα του Τουρισμού
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-Business: Implementation of E-Marketing Strategies in Tourism Sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΜΗΤΑΛΑ, ΔΗΜΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The development of technology directly affects e-business which includes all the economic functions and actions of operating electronic media. E-marketing is depended on technology which is evolving and fast-changing. Also, Tourism is an information based industry, influenced and transformed by information and communication technologies. Simultaneously, Tourism continuously adapts digital trends a...
ΤΟ Ε-ΜΑRKETING ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-MARKETING IN NEW GREEK TOURISM
ENTERPRISE AND ESPECIALLY IN ONLINE TRAVEL AGENCIES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Gonianakis, Ioannis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων προσέλκυσης τουριστών, καθώς και για τη διατήρηση της επιθυμίας τους για πραγματοποίηση διακοπών. Η έλευση του διαδικτύου έχει φέρει πρωτόγνωρες ευκαιρίες και προκλήσεις για τ...