Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Era
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applying marketing techniques in the municipality of Athens for improving the quality of services: The case of Citizens' Service Center (KEP) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Ziavra, Christina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The burgeoning of digital era, the rapid globalization and the global financial crisis that was deteriorated after the covid-19 pandemic, has totally altered the life choice of people. Ethics, customs, needs, demands, goals and pursuit of humanity are obviously affected by the new situation, that forces them adjust to the new landscape as effectively, efficiently, and rapidly as possible, in ord...