Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer loyalty
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Patients' perceived service quality, satisfaction and loyalty in private Healthcare organizations in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Χατζησιδερή, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present study is an attempt to identify the factors that affect customer satisfaction and customer loyalty in private health institutions on Greece.
The empirical part consists of a questionnaire-based survey applying a conceptual SERVQUAL model as proposed by the relevant literature review. The results indicate that there are negative quality gaps and customer loyalty is affected positively...