Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer Satisfaction Score
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Από τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, στην Εμπειρία Πελάτη – Μελέτη περίπτωσης Βιομηχανίας Ανελκυστήρων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
From Total Quality Management to Customer Experience - Elevator Industry Study Case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-06-2022 [2022-06-24]
ΤΡΑΪΚΟΥΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η περιγραφή, η αποσαφήνιση και η μέτρηση της εμπειρίας πελάτη μιας βιομηχανίας παραγωγής ανελκυστήρων από τις υπηρεσίες και προϊόντα που παρέχονται και η σύγκριση με τα βασικά συστατικά της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Επιπρόσθετα η συγκεκριμένη Διπλωματική έχει στόχο να αναδείξει την αξία της μέτρησης της εμπειρίας του πελάτη και πώς αυτή πρέπει να...