Κριτήρια αναζήτησης: Customer Experience, Customer Loyalty, Customer Engagement, Personalization, Employee Training
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer Experience, Customer Loyalty, Customer Engagement, Personalization, Employee Training Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 13-09-2025 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This dissertation explores the pivotal role of customer experience (CX) as a strategic driver of business success. It examines how a well-designed and effectively managed customer experience can improve customer satisfaction, loyalty, and engagement, influencing long-term organizational performance. The study begins by establishing a theoretical framework that defines CX, distinguishes it from ser...